Duk


Dažniausiai užduodami klausimai



Klausimai apie sutarties sudarymą ir sąlygas


Kaip galiu gauti elektros energijos tiekimo pasiūlymą?

Jeigu norite gauti elektros energijos tiekimo pasiūlymą ir sutarties projeką iš Birštono Elektros, galite su mumis susisiekti šiais būdais:

– Užpildykite užklausų formą mūsų svetainėje ir mes su Jumis susisieksime

– Atsiųstę užklausą į mūsų elektroninį paštą uzklausos@birstonoelektra.lt

– Paskambinus telefonu (+370)6 24 24 200

Jums tereikia žinoti savo asmens kodą, adresą bei kontaktinę informaciją, o viskuo kitu pasirūpinsime mes.

 

Kokiais būdais galima pasirašyti sutartį ir kas vyksta po pasirašymo?

Sutartį pasirašyti galima šiais būdais:

1. Fiziniu parašu (pakanka atsiųsti skanuotą arba nufotografuotą sutartį)

2. Smart-ID (susikurti nemokamą paskyrą https://www.dokobit.com/lt/ įkelti dokumentą, pasirašyti ir atsiųsti mums)

3. Jei turite M.parašą dokumentą galite pasirašyti https://www.gosign.lt/lt/ (įkelti dokumentą, pasirašyti ir parsisiuntus atsiųsti mums)

Po sutarties pasirašymo, mes pasirūpinsime visais administraciniais klausimais: pakeisime jūsų dabartinį elektros tiekėją ir informuosime Energijos skirstymo operatorių (ESO), jog pasirinkote Birštono Elektrą.

Pasirašius sutartį iki einamojo mėnesio 18d, elektros energijos tiekimas prasides nuo sekančio mėnesio nebent sutartyje nurodyta kitaip

Primename, kad visos su Birštono Elektros sudaromos sutartys yra neterminuotos. Tai reiškia, jog  norėdami galite pakeisti pasirinktą produktą, arba  rinktis kitą elektros tiekėją.

Nuo kada įsigalioja pasirašyta sutartis?

Pasirašius sutartį iki einamojo mėnesio 10 dienos, elektros energijos tiekimas iš Birštono Elektros gali prasidėti anksčiausiai nuo sekančio mėnesio . Klientui norint galima pasirinkti vėlesnia datą.

Kaip nustatoma elektros kaina?

Elektros kaina susideda iš Valstybės reguliuojamosios dalies  ir nereguliuojama dalies:

1. Reguliuojama dalis sudaro apie 60 % galutinės kainos ir susideda iš skirstymo tinklų, perdavimo ir sisteminių paslaugų kainų, taipat viešuosius interesus atitinkančių paslaugų (VIAP) kaina. Šios kainos  yra keičiamos vieną kartą per metus ir yra tokios pat, nepriklausomai nuo pasirinkto tiekėjo. Šiuo metu galiojančios kainos galioje iki 2021 metų Gruodžio 31 dienos.

2. Nereguliuojamojo dalis sudaro apie 40 % galutinės kainos ir susideda iš elektros įsigijimo kainos, bei tiekimo kainos. Elektros įsigijimo kainą lemia elektros kaina biržoje, todel ši dalis nuolat kinta. Tiekimo kaina priklauso nuo pasirinkto tiekėjo ir vartotogjo pasirinkto plano. Kai kurie tiekėjai taipogi turi įvedę abonimentinius mokesčius kurie prisideda prie elektros energijos tiekimo kainos.

 

Kaip ir kada galima nutraukti sutartį?

Visi Birštono Elektros siūlomi planai yra neterminuoti, todėl noredami galėsite sutartį nutraukti bet kada metų eigoje ir be jokių papildomų mokesčių.

Tokiu atvėju Jums reikia susirasti naują elektros energijos tiekėją, ir sudaryti sutartį iki einamojo mėnesio 18 dienos norint, kad sutartis įsigaliotų nuo sekančio mėnesio. Sutartis bus tuomet automatiškai nutraukiama su Birštono Elektra.

Primename jog yra svarbu nepamiršti deklaruoti skaitliuko rodmenis iki ataskaitinio laikotrpio pabaigos(mėnesio galo).

Kaip ir kada galima pasikeisti elektros tiekimo plana?

Visi mūsų siūlomi planai yra be ilgalaikių įsipareigojimų, todėl norėdami galėsite pasikeisti pasirinktą planą, bet kada metų eigoje ir be jokių papildomų mokesčių.

Tokiu atvėju Jums reikia raštiškai muns pranešti 14 dienų iki ataskaitinio laikotarpio pabaigos (mėnesio galo). Žinutėje reikia parašyti vardą, pavardę, norimą plano pakeitimo datą, objekto(-ų) adresą ir sutarties numerį. Mes paruošime naują sutartį pasirašymui, kurią galėsite pasirašyti Jums įprastais būdais.



Klausimai apie atsiskaitymą


Kaip galima atsiskaityti už elektros tiekimo paslaugas?

Pasirinkę Birštono Elektrą gausite sąskaitą iš mūsų elektroniniu būdu į Jūsų užregistuotą elektroninį paštą. Sąskaita bus pristatyta iki einamojo mėnesio 10 d su mokėjimo terminu iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

Saskaitą galėsite sumokėti jums įprastais būdais:

– bankiniu pavedimu

– pasirinkto banko e. sąskaita

– “Viena Sąskaita”

– Maximoje

Ar reikės mokėti dvi atskiras sąskaitas – už elektros tiekimą ir skirstymo paslaugas?

Ne. Sąskaita tiek už elektros tiekimą, tiek už persiuntimą ir visas kitas susijusias paslaugas bus viena ir ją jums pateiksime mes. Pasirinkę Birštono Elektrą gausite sąskaitą į elektroninį paštą,kurią galėsite sumokėti Jums įprastais būdais

– bankiniu pavedimu

– pasirinkto banko e. sąskaita

Ką daryti negavus sąskaitos už teikiamas paslaugas?

Sąskaitos už suteiktas paslaugas yra siunčiamos sutartyje nurodytu el. paštu iki einamojo mėnesio 10 dienos. Jeigu duomenis deklaravote, bet negavote sąskaitos, prašome pranešti kuo greičiau el.paštu info@birstonoelektra.lt .

Kaip galima deklaruoti skaitliuko rodmenis?

Skaitliuko rodmenis galite deklaruoti šiais būdais:

ESO savitarnoje 

– Birštono Elektros savitarnoje

– SMS- žinute Bištono Elektrai

Deklaruoti rodmenis privalu iki ataskaitinio laikotarpio paskutinės dienos, t.y. iki paskutinės einamojo mėnesio dienos.

 

Jums nedeklaravus elektros energijos skaitiklio rodmenų, sąskaitą pateiksime pagal elektros energijos vartojimo vidurkį. Tokiu atvėju ESO paskaičiuoja suvartotą elektros energijos kiekį (kWh) pagal Jūsų individualią pastarųjų 12 mėnesių vartojimo istoriją, o jei vartojimo istorija yra trumpesnė nei 12 mėnesių, pagal elektros energijos vartojimo vidurkį panašiuose namų ūkiuose.

Kada reikia deklaruoti skaitliuko rodmenis?

Deklaruoti rodmenis privalu iki ataskaitinio laikotarpio paskutinės dienos, t.y. iki paskutinės einamojo mėnesio dienos.

 

Skaitliuko rodmenis galite deklaruoti šiais būdais:

ESO savitarnoje

– Birštono Elektros savitarnoje

Jums nedeklaravus elektros energijos skaitiklio rodmenų, sąskaitą pateiksime pagal elektros energijos vartojimo vidurkį. Tokiu atvėju ESO paskaičiuoja suvartotą elektros energijos kiekį (kWh) pagal Jūsų individualią pastarųjų 12 mėnesių vartojimo istoriją, o jei vartojimo istorija yra trumpesnė nei 12 mėnesių, pagal elektros energijos vartojimo vidurkį panašiuose namų ūkiuose.

Ką daryti, jei manote, kad Jūsų sutartyje nurodytos teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu?

Jei manote, kad jūsų sutartyje nurodytos teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, prašome mus informuoti el. paštu info@birstonoelektra.lt.

Pretenzijos dėl sutarties vykdymo yra sprendžiamos pagal Birštono Elektros pretenzijų sprendimo tvarką.

Ginčai, dėl sutarties vykdymo, sprendžiami tarpusavio susitarimu. Nepavykus ginčo išspręsti arba tarpusavio susitarimu, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Daugiau informacijos apie ginčų sprendimą rasite čia.

Nesutinkant su sutarties sąlygomis dėl internetu sudarytos sutarties, klientai gali taip pat pasinaudoti elektronine ginčų sprendimo (EGS) platforma ir ginčą spręsti neteisminiu būdu.